Prvi spot Kapetana Black Šlager za pesmu Prava Ljubav

15/05/2011 at 07:56 (Spotovi)


Dobar dan!
Prva pesma, da kažemo, singl sa našeg predstojećeg albuma koji se zove „Kako napraviti drveno poštansko sanduče“, koji će uskoro izaći! Pesma je, možete predpostaviti – ljubavna i govori o nemogućnosti ostvarivanja romantične ljubavi u postmodenom dobu i nadamo se da će se svako od vas u njoj pronaći!

tekst sledi:

Naša priča uzela je mah
Ona bogatašica a ja siromah
Naša priča zbunila je ceo svet
Njoj je 49 a meni 65

Mi smo tri različita sveta
Ona ima svoju karijeru, a ja svoju penziju
Ona voli berzanske skokove
A ja volim pileću supicu

Ali mi ćemo pobediti
Ali mi ćemo pobediti
Jer prava ljubav ispale zube ne broji
Jer prava ljubav ispale zube ne broji

Sinovi njeni zaključavaju je
Al se ona ipak iskrade do mene
Ujutro sluša sve same grdnje
Bez ljubavi moje njena duša vene

Drugovi mi kažu jesi li ti lud
Oteraće te zbog pedofilije na sud
Drugovi mi kažu jesi li ti lud
Šta ćeš ako ona potrči nekud

Ali mi ćemo pobediti
Ali mi ćemo pobediti
Jer prava ljubav ispale zube ne broji
Jer prava ljubav ispale zube ne broji

I zato ne veruj sokovima drečavih boja
Višnja je trula višnja samo kad je trula
Mala je šansa da je to bez konzervansa
Ne veruj sokovima zelenim i vrućim

Ostavite odgovor

